Maaaaaaaat

Jaa då var man hemma efter en mycket intressant dag :)
Först och räm,st försov jag mig första lektionen sen hade vi hål. Efter skolan gick vi hem och fikade och sen fastnade Jossie vid datan och The movies, haha nörd hon är! :)
Sen kom Lisa och vi gick på smink grejen och nu funderar jag på att bli konsult, kan behöva lite extra pengar men slippa ha fasta tider, mycket uppskattande :)
Nu har jag fått frun min att laga mat åt mig efter mycket skrik så har hon ställt sig där hon hör hemma, haha skämt o sido...
Nää nu må ja setill att börja med pluggandet har förhör på spanska glosorna imorrn, illa :O

Pussilipuss<3



Äkta kärlek<3 :) Love you sis<3<3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?