Ny vecka, nya möjligheter

Jaha då var vi inne i vecka 18, tiden går fort när man ha roligt, eller?
Idag snodde jag goda teapåsar på baken :$ eller jag tog en extra.
Efter skolan gick jag och Joss på stan och jag har kommit på att mina pengar kommer försvinna fort på allt jag MÅSTE köpa. :( Sen så bakade jag och Jossie bullar, mumsiga vart dom. Fast jag åt upphalva degen så jag fick jätte ont i magen :'( Sen var jag på dans och sen så kom susanna förbi och berättade lite tråkigheter och käkade bullar, sen gick vi på Donken och köpte mcflurry och sen låg vi i hamngungan. Mysigt värre.

Nu ska jag städa upp lite i köket och sedan soooooooova :)
Min älskling har nu bokat biljetterna hem 11 Juni kommer han hem :) Längtar som faan<3



Jossie i provrummet på Veromoda


Mina goda bullar


Mitt lilla psykfall<3

Jos

du hittade ingen vackrare bild på psykfallet va?

Var det typ helt omöjligt? >:( <3<3

2010-05-17 / 22:06:42 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?