FREDAG!!! :D

Hej allihopa vet ni vad?! :D jag åker till Italien imorrn! :) jag lägger hellre ut lite extra och kommer iväg än ha lagt ut pengar på ingenting. Så jag tyckte att det verkade mest vettigt, eller har jag fel?
Jag kommer nog INTE ta med mig datan :P så uppdateringen kommer vara nera för några dagar :)
ikväll ska jag och Eva gå till vår bar ;P men först ska jag hem till henne och vi ska chilla och spana lite :3

Idag så har jag mest bara försökt hitta nån bra lösning på detta med italien. Jag åt även lunch med Craig efetrsom Eva hade lektion och inte jag. Sen så är frankrike och kinas president här... eller var? så hela staden har varit knasig :P
Så jag har sett 8-9busslaster med kineser idag ^^

Jaa det var väl allt för tillfället :P
Ha en bra kväll mina vänner :)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?