Gud vad det blixtrar

Här blixtrar det och regnar det och är kallt så jag kröp ner under täcket igen innan jag beger mig till skolan för yttligare en dag.
Tillbringat morgonen med att läsa och se bilder från folk i och runt om i sundsvall. och det är SNÖ! :o kommer ju bli kallt och komma hem och det vill ja inte... hmm...

Igår spenderade jag en kväll med Craig och två av hans kompisar och fick se lite andra pubar. och fick även veta att det inte är nån skola imorrn så det är ikväll men egentligen ska gå ut, men aja. Har redan lovat Eva att följa henne till en kareoke bar.  Vi får se vart denna dag slutar :)
ha det bra


Samme tycker att jag ser smart ut på denna bild, vad tycker ni ?


Mamma

Då har han inte sett när du verkligen ÄR smart, hihi

Jag tar med dunjackan till Arlanda, kram

2010-11-10 / 10:52:07 Blogg/hemsida: http://ljungagid.se

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?