Oj idag var jag verkligen inte aktiv :P

Idag så ringde Ewa mig och frågade mig vad jag gjorde klockan kvart i 12, vi skulle träffas 12.15 men hon var redan utanför skolan. Så jag fick skynda mig att byta kläder och springa ut till henne. Hon undrade om jag hade gått vilse eller nått eftersom hon tyckte att det tagit så lång tid. Vi gick och tog en pizza och när vi ätit klart ringde Chris till henne och fråga vart hon var han skulle oxå träffa oss klockan 12.15.
Hon berättade för mig att de hade bestämt samma tid, 12.15 men att han inte heller hade dykt upp först då fattade jag. Hon hade inte ställt tillbaka klockan så hon var en timme före oss. Haha jätte kul :)
Vi gick och tog en kaffe sen och sen gick vi runt på stan i spöregnet med våra trasiga paraplyn. Eller tjaa, Chris hade ett helt :P
Vi köpte choklad och gick och kollade efter kläder till mig :)
Sen tog vi yttligare en kaffe innan jag åkte hem till Ewa :)
Hennes "lägenhet" var mindre än mitt rum :P nee men nästan. Hon bor på residentet. Sen så satt vi i samlingsrummet och prata innan vi åkte ner på stan. Och faktiskt jag såg resans första snygga kille :) Men han var australiensare så det förklarar saken :P
Sen gick jag hem i regnet och vet ni vad? Jag gick vilse igen :P
Sen avnjöt jag en underbar middag som vanligt innan jag återvände till mitt rum :)

Nee nu ska jag fortsätta göra ingenting :)

Ha det bra
Pusshej


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?