Oj jag har inte skrivit nått idag

haha oj har varit nån helt annan stans idag tror jag:P glömde ju bort er ;)
idag bokade vi biljetterna till italien men Craig bokade dom för nästa helg så vi måste betala en massa pengar för att ändra... laame...
jag har även lekt med nagellack idag :)
sen har jag även kommit på att jag är jävligt dålig på att kort :P så ska försöka bättre mig:P
gick med en amerikansk tjej och kollade på en av de få dans studior som finns här får se om jag tar en lektion eller inte bara för skojs skull :P
för övrigt så saknar jaqg mina vänner speciellt Johannes<3 skrev med han idag och jag hade min cam på och han hade saknat mitt leende. efter att ha pratat känns livet verkligen bekymerlöst, saknar honom verkligen jätte mkt :/ vi kmr ha så mkt och prata om när jag kommer hem :/
sen så saknar jag självklart min lilla Joker oxå :/
men nu är det inte många dagar tyvärr i denna underbara stad men ska bli skönt att få komma hem till sverige och avsluta ett kapitel av mitt liv innan jag försvinner iväg :)
nee nu ska jag sova

ha det bra<3


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?