Sverige

Orkade inte skriva igår var för trött efter resan :) men nu är jag hemma och har överlevt den första svenska skoldagen. känns väldigt konstigt att förstå allt som läraren säger :P
Fick reda på vad de andra haft för sig så det var kul och imorrn så får jag träffa min Johannes förhoppningsvis ^^ Saknat han som faan :/
Joker vart iaf jätte glad när jag kom hem. eller tja först kände han inte igen mig men sen när han förstod att det var jag vart han överlycklig^^
Det är sjukt att tiden försvinner så snabbt. Jag längtar tillbaka lite till Nice, fast nästa gång tar jag med mig min Joker<3 klarar inte av att vara utan han så där länge :/
Nee nu ska jag leka lite med min bebis sen blire skolarbeten... underbart liv jag vet ;)
ha det :)
pussis<3


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?