Tjatja :)

Försov mig nästan imorse men hann till skolan i tid :)
Idag fick jag en ny lärareeftersom vår andra ska ha nån annan grupp eller nått. Dagen var rätt hyfsad och jag har fortfarande spenderat pengar på mat och sånt ^^ Men ska väl köpa nått som ett minne :)
Var till Ewa idag igen och vi satt och kollade på bilder och snackade med några killar från The states :D
Sen så var jag tvungen att dra hem och Ewa gick på Lidl.
På väg hem på stan så var det en grupp på 6tjejer och en kille. Och dom var svenskar:O var nära på att gå fram till den och säga " Hej jag är oxå från sverige, vill ni vara mina kompisar?" men jag beslutade ganska snabbt att jag inte skulle göra det:)
Idag gick jag faktiskt inte vilse fast jag visste kanske inte vart jag var exakt men jag var inte vilse :)

Har gjort lite läxor nu som gick ganska fort. Det är enkelt men samtidigt svårt eftersom lärarna bara pratar franska så jag vill stanna i den här nybörjar gruppen men ändå inte... Hmm.. Nån dag ska iallafall jag och Ewa åka till cannes själv eftersom vi var så besvikna på utflykten till Monaco, och då kan vi göra precis som vi vill :)
Funderar även på att ta en tur till Rom men vi får se om plånboken tillåter det :) Men kan åka med skolan men det kostar 270euro eller nått sånt :/

Har även börjat leta efter dans skola får veta imorrn var det finns en så jag kan få göra av med min energi. Kunde inte sitta still i klassrummet utan jag satt och dansade hela tiden :P Vilket en av lärarna tyckte var jätte konstigt men han hade kul åt det :)

Nee nu ska jag duscha och göra nått vettigt som facebook :)

Natti natti<3

Puss


Utanför casiont i Monaco



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?