Godmorgon

Då är man redan inne på dag 5 här i Nice och solen skiner på mig^^
Har precis avslutat naglarna mina andra hand idag gjorde bara ena igår vet inte vrf det blev bara så.
Idag väntar en klass 11.20-12.40 sen är inte nästa förrän 14.40... menmen ska knalla runt på stan lite granna heller komma tillbaka hit :) får se hur jag gör.
Åhh vad bra att jag satte mig här för nu kom jag på att jag måste ju ha med mig pengar till att boka resan till Monaco :) kunde ha gått illa de där;) Ska iallafall till Monaco imorrn ska bli riktigt kul.
Nee nu ska jag fixa iordning det sista innan jag drar ut i solen ^^

Bonne Journée ! Bisous


Mamma

Jag är imponerad!!!!!!!!!!:-))))))))

2010-10-29 / 16:26:47 Blogg/hemsida: http://ljungagid.se

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?