Måndag

Jaa idag var man då till skolan. Fick springa i regnet för att försöka hitta dit men till slut så kom jag rätt. Han som är director för EF skolan här är svensk så jag fick prata lite svenska^^ yey ^^
så gjorde vi provet där jag glömde fylla i hur många år jag läst franska.. hmm kanske drf jag är placerad i den nivå som jag är, eller så är jag helt enkelt så dålig^^
När jag kom hem igen så fick jag te och biscuits, MMMMMM! :D jag kommer bli bortskämd här.
Måste bara tuffa till mig lite så jag kan prata med värdfamiljen. Det har inte riktigt släpp :P
Menmen har treveckor på mig^^



Jag vet inte ja men jag tkr jag har passerat denna sida för länge sedan :P



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?