Noo way!

Idag efter resan till Monaco var det tänkt att vis kulle ta en kaffe nere på stranden men dom höll på att stänga och vi undrade varför dom skulle stänga så tidigt. och svaret var. "Hurricane" Yey...
det kommer blåsa som bara den och vågorna kommer bli 2.5-3 meter höga :O
ska se om jag kommer kunna få med det på nån bild :)
Tydligen ska det pågå några dagar så nu är jag ledsen iögat...
Come and save me? (A)
Aja Monaco var rätt najs måste jag säga. Fick ett halvt napp men mer vart det inte. Vilken bil han hade ... *dreglar*
Vi var även in en sväng på casionot och sen bara gick omkring i staden. Eva övertalade mig och köpa creps. Så nu gick jag upp några kilon till ...
Det här kommer inte sluta bra...

Nu ska jag sova nån timme eller två för i kväll hade jag och Eva tänkt pröva på nattlivet här i Nice, får se hur det går :)


Nice innan stormen kommer

Monaco


Mamma

Jag är såååå avensjuk...

2010-10-30 / 18:17:24 Blogg/hemsida: http://ljungagid.se

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?