Nu äre dags för sängen :)

Det vart ett sent inlägg vet inte alls avd jag ahr haft för mig framför datan så här länge..
Tänkte lite kort sammanfatta dagen.
Åt sub way macka till lunch nere vid stranden och sen så tillbringade jag ännu en timme där bara genom att sitta och stirra på vattnet och filosofera. Sen fick jag sällskap av vad han nu hette som pratade och pratade och verkade inte alls fatta att jag var helt ointresserad av att prata.
Efter skolan gick jag och eva och tog en kaffe baileys på ett café, och här snålade dom minsann inte på baileysen i glaset :P Efter två timmar vare dags att gå hem och åter få en helt underbar middag av Danielle.
Imorrn så bär det av till monaco så håll tummarna att jag itne tappar bort mig själv ;)


Godnatt :)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?