Trött

Jaha då satt jag här igen.. :)
Var ute på en riktigt lång promenad och knallade runt i cirklar i princip. Fick mitt första ragg idag oxå :P 31 årig fransman som inte fattade att jag inte riktigt var sugen på han. Menmen efter en kvart vart jag av med han.
Sen kom en annan gubbe och började prata med mig men jag låtsades iställe inte fatta nånting. Sen när jag var helt vilse och förvirrad, då började de i min ålder försöka prata med mig. Hmm undra om jag ser bättre ut om jag är helt vilse och förvirrad. värt att undersöka ;P

När jag gick längs stranden slog det mig att världen är bra stor ändå. Jag menar på andra sidan havet långt långt borta i Afrika är tre av mina klass kamrater och framför mig lång lång borta på andra sidan av jordklotet har jag två klasskamrater till. Hmm... nee nu ska jag sluta yra.

Pratade även med Jehovas vittnen men dom verkade inte ha nått intressant att berätta...

Jag såg en hundaffär som jag ska gå in i nån dag för att se om jag hittar nått sött till Joker. Jag vill bara köpa saker till honom hela tiden känns det som :S

På lördag ska jag åka till Monaco, tyvärr blir det inte att hyra bil som jag tänkt men det är helt ok att åka med EF dit oxå :)

Nee undra om jag ska göra nått åt mina naglar? Måla dom lite granna...

Ni får ha en så trevlig kväll allesammans :)

Ciao




Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?