Flyga drake

Kvällen har spenderats med min underbara familj. det är hur skönt som helst att vara hemma hos mina föräldrar och just att slippa laga middag och kela med katterna och bara vara är hur underbart som helst.
Sen ett glas vin på kvällen är inte helt fel heller.
Vi tillbringade kvällen med att vara goda människor och hälsa på en gammal farbror, sedan såg vi på film. Flyga drake.
Hur fin är inte den filmen?
Den får en att släppa en liten tår. Man får så blandade känslor i den. Har du sett den? Skriv gärna vad du tycker om den isånna fall.

Resten av kvällen ska tillbringas till att försöka bestämma mig vad jag ska rösta på. Kom på att jag inte ska rösta blankt för varjhe röst som röstas på ett annat parti ger större chans att SD inte får plats i riksdagen, så hellre ole dole doff imorrn i val lokalen än att rösta blankt.


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?