Dag 1 avklarad!

Nu blir jag överaktiv igen... Men måste bara skriva lite om min hemska dag.
Nu har jag klarat av dag ett av min bantning. Äter bara bantnings produkterna just nu och planerar att göra det i en vecka iallafall. Började dagen med en shake, inte så gott... Soppan var däremot bättre. Brownie baren var itne så god, och kycklingsoppan nja.... Men dark choklate baren <3 den var asgod! eller så äre bara jag som vant mig vid sånt här.... eller? Har varit nära på att ge upp flera gånger, speciellt när man ser ens föräldrar att äta...
Men jag klarade det! Har även sprungit runt byn och kört mina mag övningar, med lite peppning från mina kära vänner och min familj ska detta nog gå<3 Och lite anamma i mig själv! och lite insperation från balklänningen.
Nee nu ska jag krypa ner under filten med en kopp te utan mjölk, buhu...
Nattinatt


Ciao




Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?