OTH

Suttit och kollat på ett avsnitt av One Tree Hill och irriterat mig över deras val.
Dom lämnar ger upp kärlek för sånt dom drömmer om. Lämnar personer som älskar eller så släpper dom inte in kärleken i deras hjärtan eftersom dom har blivit sviken en eller två gånger. Inte heller säger dom vad dom känner och tänker. Försöker inte rätta sina misstag...

Sen kom jag på att det är precis mitt liv. Jag lämnar något jag bryr mig väldigt mycket om för en dröm, jag släpper inte in den jag tycker om för jag har blivit sårad fler än en gång, inte heller kan jag få ur mig mina känslor. Inte heller kan ja göra något åt det förflutna även fast jag vill. Men det är väl något man måste leva med... Leva med de val man gjort och se framåt...

Jag är inte bitter, jag är bara... hmm... full av tankar



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?