Pyjamas Party!

Jag har nog de mest vackraste och mest fantastiska vännerna! Igår hade vi pyjamas party hemma hos mig som ett sista avsked bland mina närmaste. Vi spelade kort, kollade på film och lekte lekar. Vi gjorde till och med lite spa. Marre, David, Jennifer, Felicia och Jason sov över. Men både Nasho och Maria kom förbi en snabbis och sa hejdå. Vi hade riktigt kul och alla somnade en efter en. Först Felicia sen följde Jennifer och David efter. Sen var det bara jag, Marre och Jason kvar. Men Jason var omöjlig att få tyst på. Han höll mig vaken till 8... Klockan 10 var ja uppe igen och började dona och fixa. Har lyckats packat ur alla garderoberna idag, känns jätte konstigt. 3år har nu gått sen jag flytta in och allt har gått så jäkla fort. Men det har varit kul. Riktigt kul. Kommer sakna min lägenhet och min säng :( Bilder kommer snart...


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?