Sista kvällen innan Grekland!

Hinner verkligen inte med mig själv... Har packat hela dagen och fortfarande är jag inte kvar, förstår inte att det går så fort...
Idag ringde iallafall min bäbis, Mary<3 Faan vad jag saknar henne. Hon flyttade ner till Göteborg där hon nu lever livet. Vi hade en grym vår tillsammans med en massa knas och knepigheter. Vem ska ta den rollen nu? Fast ingen kan nog ersätta Mary. Hon är väldigt egen.

Nu har jag iallafall suttit och ätit glass för att fira mina nya kläder eller att jag åker imorrn eller något... Hmm får se. Imorrn blir det iallafall en liten stund på stan eller Selånger Marknad, måste ju få EN kolbulle åtminstone den här sommaren!


Så här såg mitt rum ut innan jag packade

Jag och Mary på 50dagars

Friluftsdagen i vintras

En dag i våras med min ängel



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?