Söndag blir till måndag

Vilken fest det var igår! mina vänner vet verkligen hur man säger hejdå! Vi var hemma hos Jennifer och röjde runt tills grabbarna kom och hämtade mig så vi stack på Allstars. Bra drag där och jag hade jätte roligt, dessvärre kunde inte Jennifer vara med av någon konstig anledning ;)

Dagen har tillbringats till största del med Felix. Var hos honom på eftermiddagen och sedan åkte vi med Krille och Anton och badade i Östtjärn där det var rivigt. Det var riktigt kallt i vattnet. Och så gjorde vi lite bus. Killarna fick för sig att vi skulle åka lite i livbåten så dom slängde i den sen rodde Anton oss lite runt men vi vart snart less så dom lyfte upp båten igen.
Efter jag ätit middag fick jag besök av David och Tangi, vi satt och snacka en massa skit och drack kaffe. När dom stack tog jag med mig Joker och drog till Felix igen och kollade på film, först såg vid Ace Ventura och sedan börja vi titta på Grown ups, men vi såg inte klart den då klockan vart så mycket och Felix ska upp och jobba imorrn så då åkte jag hem och tog en långpromenad istället.
Känns verkligen jätte konstigt att det här är min näst sista natt i den här lägenheten... Känns verkligen jätte skumt... Varför går tiden så jäkla fort för?


Sundsvall från Södraberget


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?