Sundsvall

Idag var jag till Sundsvall för sista gången på länge. Låg på soffan ett bra tag och bara funderade på livet, kändes precis som förr. Undra när jag kommer fatta att jag verkligen inte ska tillbaka till nån skola, att jag faktiskt inte kommer se mina underbara vänner på ett halvår, eller min lilla Joker<3

Fikade med Nasho iallafall. Myspys. Träffade även Maria när jag var på stan och kramades lite med Jason. Faan vad hemsk att efter 3år av att sett varandra mest varje dag, eller iallafall varje vecka till att inte synas mer på ett tag.
Var ett svårt avsked med Nasho. Tårarna var riktigt nära.

Nu äre middag som gäller, och då blire falukorv och makaroner. Svensk mat<3 ^^ Ikväll blire mys med familjen och djuren<3


Finaste


Chilling mode


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?