Gott Nytt År på er!

Då vare nyår igen då och från att ha planerat att vara i Australien till att fira med mina vänner i Sundsvall så kommer jag vara här i Frankrike. Hade varit idealiskt ifall jag hade kunant vara i Sundsvall över nyår, har haft några riktigt bra nyår där.
Jag har hört att hur man tillbringar sitt nyår så komemr det kommande året bli och för min del har det legat lite i det.
Mitt nyår för två år sedan var det en massa bråk, tårar och skit. Det året blev turbulent med svek, tårar och sånt.
Förra nyår var galet då de var trerätters med Nicklas och Johannes som dom lagat hemma hos Johannes. Sen bar det av ner till Nasho och Jason hos Tangi, sen vart det Elin's kompis dit Kattis kom för att sedan åka till Andreas i Skönsmon, för att sedan åka till hamnen sen vart det Tandoori sedan tillbaka till Andreas, sedan tillbaka till Elin's kompis för att sedan gå tillbaka till Nasho och Jason. Så mitt förra nyår var väldigt mycket fram och tillbaka, mycke folk och många olika platser. Mitt år har oxå sett ut lite så. Har rest väldigt mycket och träffat en massa nya människor. Inget har riktigt varit genomtänkt heller.



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?