Godkväll :)

Sitter i soffan och försöker hålla mig vaken. är hemma i huset efetrsom föräldrarna är utomlands så jag och Nasho är här och tar hand om katterna, och så ska vi plugga.
Inte lätt att vara i stan på lovet när man ska plugga.... brukar alltid bli annat.
Haft en underbar helg med Nasho och Jason.
I fredags gick vi ut en liten sväng bara jag, nasho och kattis.
Igår lämnade jag Joker hos Louisse och sen stack jag, Nasho och Jason till Jennifer eftersom hon fyllde 20 och så hade hon fest hos sig. Bra förfest till 100dagars.

Var lite intressant att blanda gammalt folk från Kälarne med nytt folk här i Sundsvall. Mycket trevligt.
Kom ganska sent till stads där det avr grymt!!! Försökte hinna med alla men lyckades dock inte... Fanns inte tillräckligt med tid..
Sen stänger stads klockan 2, så vi hade tänkt dra till Allstar sista timmen.. Men den planen grusades när det tog 30-40min att få ut sin jacka. Men träffade en massa trevligt folk i kön så vi hade kul^^

Idag så har vi storstädat lägenheten.  (jag nasho och jason). Så nu ser den helt ok ut. Blir inte så jobbigt när vårstädningen väl kommer. Sedan gick vi och åt på stan med Johannes och Louisse.
Vi åt på Gôuter... Det är verkligen inte samma klass som subway, plus att det är dyrare så där slängde man bort onödiga pengar...

Sen åkte vi och hälsade på Josse sedan handlade vi mat tog en omväg hem för att släppa av jason i säter innan vi körde över skogen hem till byn^^ Och jag kan säga att det var inte roligt att köra där ute i skogen, jävligt halt och det inte fort kan jag säga ^^
Men vi kom helskinnade hem och så gjorde vi Oshithima och nu sover Nasho på soffan. Blir nog en tidig kväll^^


Godnatt allesammans!!!

Pussis

Fredagens utgång


Lördagens utgång<3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?