Nee nu jäklar ska jag börja skriva igen

Jaa nu ska jag börja skriva igen... antingen här eller på Jokers egen blogg ;)
så jäkla kul att läsa gamla inlägg :)

Halva dagen idag spenderades i en datasal på mitt universitetet i Härnösand. Det är ganska skönt på universitetet verkar det som eftersom det är mera focus på ett ämna i taget eller nått. Det känns iaf skönt med 3timmars engelska med några pauser för att låta det smälta in ^^
Sedan vart de mer engelska på Hedbergska och sedan franska.

När jag kom hem var mamma i gång och fixade lite saker här hemma hos mig, och Joker bara allmänt söt.
Sedan när mamma gick kom Mary och Cookie förbi..
Och Mary den jäveln ska åka till Jordanien och lämna mig i en vecka, hur ska det gå när vi inte ens klarat tre dagar utan varandra?

Nee nu ska jag börja göra lite nytta eftersom jag skolkar från dansen.

Pussis


Jag och Mary från friluftsdagen/guldtrofén i måndags


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?