Andas!

Andas… Herre gud vad jäktigt det vart… Satt och väntade på att det skulle komma upp Check in open på tavlan, men klockan vart så mycket som 11 och ingenting hände. Så jag bestämde mig för att gå och kolla och tur att jag gjorde det för dom skulle till och stänga. Jag berättade för dem att inget syndes på tavlan så dom gjorde ett utrop och då kom flera stycken springande. Bråttom vart det…

Smet före de flesta i säkerhetskontrollen och sedan i andra kön efter som hade nått med utresandet att göra. När jag kom igenom där kom jag på att jag glömt mobilen och kameran. Hittade nån som kunde hjälpa mig och några minuter senare kom en kille med mina saker. Sen vare bara att gå så fort jag kunde till min gate. Och den var långt bort! Var inte ens en halvtimme kvar innan planet skulle lyfta och jag hade inte ens sett gate 1 än. Skulle till gate 11…

Kommer hit och inget plan, men en massa människor. Gick och frågade en dam och fått veta att flyget är försenat. Boarding skulle ha börjat för en timme sen och planet som vi ska åka med är inte ens här. Men det är bra. Får jag tid att andas och ladda datan. Och göra av med mer pengar…



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?