Äntligen...

Efter två dagar ansträngande arbete att få iväg mina saker har jag äntligen lyckats!
Första gången jag var på posten så var kartongen för stor, så jag letade runt i hela Mansfield innan jag fick tag i nya kartonger. Iväg och packa om. Upptäcker att ridvästen inte får plats i dom så jag ringer runt och skickar mail till alla möjliga för att få reda på hur mycket det skulle kosta att skicka min stora kartong hem. På tok för mycket pengar...
Kommer på idén att ta ridvästen i min resväska och packar om alla kartonger och resväskan. Åker ner till posten igen och ska skicka kartongerna. 4500spänn?! Nej tack... Åker hem igen.. Funderar... Kommer på att allt jag behöver lägger jag i en kartong och resten i en annan och skickar en med flyg och en med båt. Packar om alla kartongerna igen och resväskan... Åker ner till posten... 2462kr... Hmm ok då... Ska betala... Kortet funkar inte... Knallar till bankomat och DET FUNKAR!!! Betalar... KLART!!!! FINALLY!!!!

Belönade mig sedan med en Ice coffee <3


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?