dag 2

Tog mig en lunch på federation sqaure. Det avr riktigt gott. Åt en macka med kyckling schnitzel. Sen vart det Melbourne Akvarium. Kolla på fiskar, pinguiner och hajar. Lyckades fördriva 2 och en halvtimme där. Sen gick jag runt på stan lite men så börja det regna på mig så jag tog tåget tillbaka till vandrarhemmet. Efter jag vilat en stund och kollat på bambi gick jag ut för att leta reda på svenska kyrkan. Det ligger här i området så jag tog mig en sväng över dit och checkade läget. Där hade dom knäckebröd och andra saker jag längtat efter. Men nu är det ju ingen idé att köpa de. Dom hade även tygpåsar från Jämtland.
Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska äta. Vill bara ha något lätt...

Aja ni får ha en bra dag allesammans!

















Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?