Doha

Har nog aldrig varit med om en smidigare resa även fast den var 14timmar lång. Satt och kollade på two and a half men tills dom serverade middagen och sen sov jag 10timmar typ. Eller tja man vaknade ju ifrån och till. Sen kollade man på harry potter sista filmen då jag inte sett den och sen vart de mer two and a half men. Men har även funderat en massa på det här att jag åker hem. Vill redan tillbaka, saknar redan alla där. Är nog inte riktigt redo att komma hem, trodde jag var det men tydligen inte…

 

I alla fall så sitter jag nu på Dohas flygplats, ingen aning om vart det ligger men mellan östern nånstans. Har aldrig varit med om en rörigare flygplats. Gate numren är inte i ordning och det är folk överallt. Men jag har i alla fall lyckats hitta till min gate. Är ganska glad att flyget vart försenat från Melbourne för det betyder mindre tid här.  Inte för jag vet vad klockan är här… Svårt när man ska hålla koll på tre olika tider hela tiden…

 

Men nu ska vi nog snart boarda så ska stänga ner datorn nu och sen sitta på ett plan i 6-7 timmar till. Yey!











Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?