Godmorgon allesammans! eller nått ?

Jaa morgon är det ju inte hemma i Sverige.
Har precis avnjutit en frukost här på vandrarhemmet. Förvånad att det fanns saker och välja på.
Idag är nog planen museum och akvariet eftersom vädret verkar vara lite lurigt.

Julia om tillbaka på vandrarhemmet: jag är förvirrad, du har lämnat familjen men åker du runt själv? förklara :-) ser himla fint ut där!

Svar:
Kanske varit lite otydligt om vad det är egentligen som händer. Har haft många bollar i luften ett tag nu. Tanken var att jag skulle åka runt lite själv men jag insåg att jag ville hem. Så jag bokade ett flyg hem till Sverige som åker på onsdag och fram tills dess ska jag njuta av staden Melbourne. Jag kunde helt enkelt inte vara kvar i huset då det var spänd stämning och jag ville bara därifrån.



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?