Lååååång dag!

Eller tja inte jätte lång faktiskt. Latade mig på rummet till halv 12 innan jag äventyrade mig i Melbourne. Hade tänkt dra till Victoria Market men hamnade på Melbournes Museum vilket jag är riktigt glad att jag gjorde! Fanns en massa intressant och även fast jag mot slutet började bli trött så var det hur kul som helt och gå runt på museum själv. Jaa jag har nog varit för mycket i solen.
Tillbringade nog närmare 4timmar där inne.
Efteråt kom jag på mig själv att promenera ner till Flinder station istället för att ta Melbourne Central station som var 2kvarter bort... Så jag knallade mina 9kvarter... Men jag tog en sväng förbi i chinatown så det var ju inte jätte illa.

Nu sitter jag med en kaffe baileys på rummet och funderar på vad man ska äta ikväll :/ Det är en evig fråga... Less att äta själv på restaurang nu













Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?