Säng

Säääääääääääääng <3 Åhh vad härligt det är att få ligga i en skön säng igen… Sängen på vandrarhememt var helt ok men har ju sovit i bättre sängar. Och på planet sov man ju inte så bekvämt! I alla fall så känns det lite onödigt att jag kom hem när jag gjorde eftersom jag nu är ensam i Ingrids lägenhet och kommer nog inte komma hem förrän på lördag eller söndag. Så får väl lägga upp blogg bomben då ;P

När pappa väl kom till flygplatsen hade vi jätte bråttom därifrån för han skulle iväg på kryssning så han skjutsade mig till Älvsjö där min systers pojkvän plockade upp mig. Så eftermiddagen och en bit in på kvällen har tillbringats med min syster. Var ven barnvakt åt Max 20min, haha var så mycket enklare att ha ett barn än 4. Sen bjöd min syster mig på mat och sedan följde jag med henne och handlade, hålla koll på lillbebisen hennes. Hihi så söt hon är.

Nu ska jag sova som en gud. Godnatt!



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?