Sista dagen i Melbourne

Haft en riktigt bra dag idag. Tills nu... Men det kommer jag till senare tänkte berätta om dagen istället.

Vaknade tidigt för att städa och plocka ihop och försöka få igen väskan. Sen åt jag en STOR frukost och surfade lite på nätet innan Geoff kom för att hämta mig. Packade in väskorna i hans bil sen drog vi ut mot …. Där vi åt crepes och drack kaffe och kollade lite på havet innan vi tog färjan över till ….

Åkte omkring lite i staden och kollade runt innan vi åkte hemåt.  Vi stannade till för att käka glass som var asgrym! Kommer dock inte ihåg vad stället hette men gott var det.
älskade verkligen den här roadtrippen. Det var så vackert längs med kusten och så fick jag åka båt! Kom och tänka på Grekland när vi åkte.

Geoff släppte av mig vid flygplatsen för en timme sen ungefär och det betyder att det är tre timmar kvar tills jag ska checka in, så jag har knallat runt lite och kollat i affärer och mat ställen. Bytt om. Sen kom jag på att jag ska köpa en bok, så när jag ska gå och betala hittar jag inte plånboken… Faan, tänkte jag och börjar hysteriskt leta igenom allt men hitta inget. Letade upp en telefon och ringde Geoff. Tror ni att den var där? Ja precis… Så den ramlade ur min väska under åkturen så nu har jag inga pengar. Men han skulle ringa nått samtal och sedan återkomma till mig. Sjukt less jag är på mig själv att jag inte kollade golvet, men gjort är gjort… Nu får man bara hoppas på det bästa. Det skulle ju inte vara hela världen om jag inte skulle få tillbaka den idag. Får bara vara utan mat. Hmm… Satan också…










Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?