Sista dagen...

Jösses vad tiden går. Och vad mycket jag hunnit sett dom senaste dagarna. Fsat mina föter har fått betalat ett högt pris. Idag bli det dock inget promenerande då Geoff ska komma hit när han skjutsat sin bror till jobbet och så ska vi ta en tur till nått pannkaksställe. Sen får jag även skjuts av han till flygplatsen. Känns verkligen jätte konstigt att jag ska komma hem redan. Har ju varit inställd på så mycket annat och nu helt plötsligt så är jag hemma om  lite mer än ett dygn. Eller tja inte hemma men på svensk mark.

Har lyckats få ihop väskan så nu äre bara att hoppas och önska att den inte spricker. Det är min största oro just nu. Har checkat ut och nu sitter jag i loungen och fördriver tiden med absolut ingenting. Eller joo jag tjuvlyssnar på två fransmän som sitter och pratar, vill oxå kunna prata


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?