Sista natten i Melbourne, sista natten i Australien...

Allt känns verkligen så overkligt. Det känns som allt bara varit en dröm som jag kommer vakna upp ur om två-tre dagar. Känns både bra och dåligt. Har inte riktigt bestämt mig om jag vad jag helst skulle velat gjort, stanna eller åka hem. Har tillbringat kvällen med Geoff från Mansfield. Och nu börjar jag förstå hur mycket jag faktiskt missar av Mansfield, av Australien. Vill lära känna alla i Mansfield bättre, vill se mer av landet. Men det finns väl tid för det i framtiden.
Har en del vänner som är eller ska till Australien, det känns oxå lite pissigt att jag inte kunnat träffa dom här, hade varit häftigt.
Men det värsta är nog att dagarna som jag och Julia lekte omkring och flumma runt är över. Gillar verkligen den tjejen. Alltid glad och positiv. Kommer sakna henne som faan och hoppas verkligen att jag kommer träffa henne igen. Men kommer nog aldrig ha samma relation vi hade i Mansfield, vi var dom svenska tjejerna, vi höll ihop. Vet inte om jag hade klarat så här lång tid utan henne. Hmm...

Men nu får jag komma hem till mitt vanliga liv i Sverige, eller tja vanliga kommer det ju inte vara. Det vanliga var skolan men det är slut nu. Men jag får komma hem till familjen, vännerna och min ögonsten Joker<3

Vet dock inte vilken sida som väger mest. Just nu är det hem jag vill då jag mått dåligt över vad som hänt och jag misslyckats med det jag skule göra och fått en massa skit hela tiden. Men jag vet att det kommer komma dagar då jag kommer ångra att jag inte stannade och kämpade, att jag lämnade en underbar stad och de nya vänner jag fått utan att riktigt lära känna dem. Att jag kanske aldrig mer kommer träffa dem. Men jag vet oxå att om jag hade stannat hade jag ångrat att jag inte kommit hem till allt jag håller kärt hemma.
Något jag måste lära mig är att aldrig se tillbaka, bara se framåt. Men det är inte lätt att ändra hur man är som person.

Imorrn måste jag checka ut innan 10 och rummet ser ut som ett bomb nerslag med alla mina grejjer. Så upp tidigt imorrn med andra ord... Sedan ska jag tillbringa dagen med Geoff så jag slipper sätta mig på nått café i en hel dag...






Pappa

Hej!

Det är tisdagkväll här och jag skall snart gå och lägga mig. I morgon far jag till Sundsvall och hämtar mammas bil, sen åker jag till Stockholm. På torsdag kl 14 skall jag besikta hennes bil i Märsta, det är körförbud på den så den enda tiden som fanns var i Märsta därför tog jag denna tid. Du landar kl 13.20 så jag hinner nog till Arlanda när du är klar. Besiktningen tar nog bra cirka 10 minuter. Ha det så bra och du är välkommen hem. Kram mamma oc pappa.

2011-11-15 / 23:52:48

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?