Trocadero <3

Öppnade min trocadero nyss och det är så jäkla gott! Har ju sparat den för ett speciellt tillfälle men eftersom jag nu åker hem så fick min sista dag i Mansfield bli mitt speciella tillfälle.
Har även pysslat lite med Jack för skojs skull och för jag kommer sakna skorpan... Vi gjorde en bil utav kartong som han springer runt med. Efter han sa att han gillade mig så har jag blivit så inspererad att göra saker med honom, pyssla och grejjer. Synd bara att det här var sista gången.

Har även filmat lite idag i huset och utanför... Och när jag kör bil. Om ni är intresserad kan jag se om jag kan lägga upp det. Men det är bara ifall ni är intresserad ;P

Nu ska jag fortsätta avnjuta min trocadero och kolla vad man kan göra i Melbourne.
Byee





jennifer

Hejsan! tack så mycket :) uppskattar verkligen att få lite feedback på mina fotningar :)

2011-11-11 / 11:43:45 Blogg/hemsida: http://anywhereinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?