Formal

Jaha då har man fått biljetten från Dan oxå till balen. Helt gratis, inte dåligt! Så den 27e ska jag på avgångsbalen. Komemr kanske inte vara lika mustigt som student balen men det är iallafall en bal!
Har haft ledigt idag så jag har bara legat inne på mitt rum även fast det varit asfint väder ute.
Träffade Julia en stund och kollade lite när hon spelade Netball med Grace, men kunde inte vara kvar alltför länge.


Biljetten som jag råkade skrynkla ihop lite


Jack leker att han har kjol på sig


pappa

Hej! Ikväll är det tisdag den 18:e. Har just kommit hem från möte i Sörbygden. Har varit ledig idag, har varit det och kommer att vara det hela veckan. Idag gick jag och Joker runt 3-kanten på förmiddagen, På eftermiddagen gick vi ner mot Vad och förbi kraftverket, åkte även bil var förbi Ulf och såg att han har tagit upp båten (han var här under helgen). I morgon skall jag fara till Birsta och klippa naglarna på Joker. Ingrid och Per var här under helgen, på lördagkväll var vi 4:a till Kälarne där det var Pubafton, mycket folk och Stefan var en av dom som spelade. Per och Ingrid sa att dom hade haft det bra i USA, hade sett mycket. ASllt är annar bara bra här hemma, hösten börjar att komma så smått, det har varit minusgrader några nätter. Har skaffat en gammal bil, en Volvo 740, har besiktat den och det var inga fel på den och den går mycket bra, gjorde ett fynd för jag betalade bara 3500 kronor för den. Jag hör av mig snart igen, skall nu gå och lägga oss. Badade föresten Joker ikväll och det gick bra. Han är mycket förtjust i mig. Följer mig överallt och ligger hos mig under nätterna. gillar att åka bil gör han också. Ha det så bra. Kram Pappa.

2011-10-18 / 21:19:45

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?