Moster!

Jaha då har man blivit moster igen ^^ fjärde gången ;) Tette har äntligen fått sin lilla dotter. Åhh vad jag önskar att jag var hemma i Sverige nu så man kunde få se henne!
Men så är inte fallet, just have to suck it up... Hmm, får träffa lillstumpan sen när man kommer hem.

Idag har JAG städat hela huset. Sug på den ni ;)
Red även Gus lite men det gick inte alltför bra idag dock.. :/


mamma

Men ni har ju skype med videokamera ;-) Teresia lova att visa henne för mig och så skaffade jag en ny webcam för att kunna prata med Max också. Pappa använde den väl idag då ni pratade. Duktig flicka som städade hela huset, bra att du ligger i träning så att du kan göra detsamma när du kommer hem. På söndag är det hundutställning på Norra Statsberget. Min brors första fru (Anki) ska dit så jag funderar på om Joker och jag ska åka. Tänkte kolla med Carina också. Puss och kram.

2011-10-03 / 21:37:04

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?