Ojj 6dagar sen jag skrev!

Hade inte räknat med att det hela 6dagar sen jag skrev men tydligen så har det de... I lördags red jag Boots för första gången och hur kul var inte det? Bara flumma runt på en gammal häst i en western sadel. Hur kul som helst!
På kvällen drog jag och Julia med Grace till Jimmy som hade sin 18års fest. Hade mycket trevligt där. Det var som en maskerad så jag klädde ut mig till en polis.
Igår hade jag världens hemlängtan och ville bara hem i princip. Men som tur är så kunde jag trösta mig med marabou och cookies från Ica.
Eftersom jag mådde så dåligt igår så överraskade Robyn mig med svenska köttbullar, potatis och "lingon sylt". Det är itne riktigt sylt men smakar nästan likadant. Jag vart överlycklig istället och bara klämde i mig maten och slickade iprincip ren tallriken. <3
För övrigt har det väl inte hänt så mycket mer. Förutom min vardag med att städa och ta hand om barna och sånna där saker jag aldrig gjort hemma i sverige.
Jag tror att den här resan var något av de bästa jag kunde göra eftersom jag lär mig att ta ansvar och städa. Hoppas bara det håller i sig när jag kommer hem.


Pappa

Hej!

Har precis läst din blogg efter att ha kommit hem från möte i Tossengård (det är den 25:e idag). På jobbet idag var jag bland annat till Bräcke, (på morgonen åkte jag till jobbet i Hammarstrand, Joker var med mig). När jag åkte hem fick jag bensinstoipp mellan H-stran och Ragunda. Ringde till Hasse i Håsjö och som tur var han hemma, så han kom och skjutsade mig till H-strand så jag fick köpa bensin i en dunk och slå i bilen. I morgon skall jag åka dirket från Ljungå till Ånge och jobba där. När jag for från Tossengård ikväll slog jag på radion och då gjorde Timrå mål mot Brynäs vilket betydde att dom tog ledningen med 4-3. Det var dock bara i 2:a perioden så jag vewt inte om dom kommer att vinna matchen. I söndags lade jag ett spår för Joker mellan fotbollsplanen och kyrkan. Han spårade mycket bra, han var jätteduktig. Var ute och gick igår kväll och då var jag förbi mamma och pappas hus, såg att det då lyste i köket vilket kändes bra, (hasde aldrig trott att man skulle få se någon lampa tänd i detta hus igen. Det börjar nu blir kallare här, natten som var var det 6 grader kallt. Dagarna är dock fina med sol hela dagarna, men snön kommer nog snart, kanske redan i helgen. Ska nu gå och äta en sen middag, klockan är nio på kvällen. Går sedan ut med Joker en sväng och går därefter och lägger mig. Ha det bra och kram på dig.

2011-10-25 / 21:01:17

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?