Ojj nu har jag missat att uppdaterat igen

I fredags var det festligheter istan. Fyrverkerier och parad. Man hyllade polis och brandkår tror jag. Men hade en stor parad genom stan med brand och polis styrkor från närliggande småstäder oxå. Sedan sköts det en massa fyrverkerier och jag som verkligen älskar fyrverkerier<3 Något glad jag var!

På lördagen sov jag ut lite ända till 10, fy skäms på mig. Robyn stack med ungarna redan vid 9 så jag fick lite brått ner på stan för att hinna se när tjejerna skulle rida i paraden. High Country festival hette festivalen i helgen och det var en stor parad med crossar, hästar, folk. Och så var det en Bush Market med en massa skit. Jag kollade på paraden innan jag träffade Grace en stund och efter det hämtade jag Julia och vi käkade lunch på stan.
På kvällen åkte vi ut till Libby, kvinnan som har det jätte stökigt hos sig, och grillade. Jag tog med mig min vin flaska och kände mig lite bort kommen då jag inte hade något glas så jag satt och övervägde att dricka ur flaskan men Libby räddade mig med att fråga om jag ville ha ett glas. Kollade dock glaset noga innan jag drack ur det så det inte skulle vara en massa skit på det. Hennes hus ser verkligen ut... aldrig sett nått värre faktiskt...
Kollade även igenom hennes fotoalbum från när hon var i europa för 26år sedan. Massa fina kort.

Idag så åkte vi iväg till Benella för att Robyn skulle tävla dressyr. Finns väl inte så mycket att säga om det faktiskt.


Jack, Jessie och en del av Lucy på fredag kvällen

Jack visar hur man dansar

Ska föreställa alla utryckningsfordon med deras utryckningsljus

Planen där fyrverkerierna utspelade sig

Lördagens parad, crossar

Säckpipor och trummor från Wangaratta

Bravehearts

Nånting

Lucy i Pony Club

Meg och Jessie

Västern

Libby's badrum


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?