Sushi kungen!!!

Men underbart grym jag är då!! Har lyckats göra sushi, ok då fick lite hjälp av Robyn men ändå! Så det vart sushi till lunch och imorrn blire samma sak då vi gjorde lite mycket ;)
Tror att det här har varit den bästa dagen hitills faktiskt, vi tog en promenad med barna till skolan, tog med oss hundarna och satte Jack på en cykel, sen körde vi en liten power walk tillbaka. Har dammsugit lite och dammat av lite i vardagsrumemt sen tog jag ut Gus. Borsta honom en bra stund efter som han fäller så mycket päls, red honom i "arenan" och vi galopperade för första gången idag och det gick riktigt bra förutom att han är väldigt obalanserad, vart ett jätte kort pass eftersom det gick så bra. Red upp till vägen istället men han var så tillsig att jag red tillbaka och släppte han i hagen igen.
Funderar på att ta en liten powernap nu på maten innan jag sätter Jack i arbete med nått, får se vad jag hittar på.

Ha en grym dag allesammans när ni vaknar ;)



Mums <3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?