The Reed Family

Nu äre så här att den äldsta tjejen fyller år på tisdag eller tisdagen efter det tillochmed. Men eftersom pappan jobbar på andra sidan kontinenten så firade vi henne idag.
Vi tog oss ner till Mansfield hotel och åt gott och drack gott. Darrens föräldrar är verkligen jätte snälla mot mig, och orar sig över att jag inte trivs eller har nog med fritid. Underbara människor.
Iallafall så åt jag Lamm, (Ja mamma du läste rätt) och det var riktigt gott, (ja mamma du läste rätt igen). Lucy vart överglad åt sin svarta ridhjälm. Men jag väntar med min present till hon fyller år på riktigt.


Kvällens Outfit

Lucy börjar fatta vad det är

Överlycklig tjej

Bordet runt; Jack, Lis (farfar), Darren (pappa), Meg, Robyn (mamma), Mickey (farmor), Jessie, Ellie (Lucys bästa kompis), Lucy


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?