Äntligen!

Jaha då har ännu en dag gått, och den här kvällen har jag faktiskt varit utanför huset!!! Jag och Julia var nere vid fotbollsplanen och kollade på när Julia's lag spelade netball, sen när Grace och Luke spelade. Var riktigt kul, men jag fattar inte så mycket av det. Var riktigt underbart att få komma ut lite, lufta huvudet. Höll faktiskt på att bli lite smått galen att inte få komma bort.

När jag skulle skjutsa hem Julia hade jag problem att hitta hel ljuset och när det väl var hittat så upptäckte jag när jag körde att jag inte såg ett piss på instrument brädan så det var bara att stanna och med Julia's hjälp försöka hitta knappen för det. Vilket vi inte gjorde så jag tände lampan i baksätet så jag skulle få åtminstone lite ljus... Men jag vart lurad hela tiden då jag trodde att det var en bil bakom mig. Sen så var jag nära på att köra på en wombat eller nja... 3meter ifrån men jag skrek ändå som en stucken gris då dom var större än jag trott. Sen så såg vi en koala oxå som klättrade i ett träd, jätte söt.

Dagen har tillbringats med Jack och vi tog en fika dejt på stan ;)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgonbitti ^^

Satte Jack på cykeln och tog en promenad ner

Vanillamilkshake

Påväg hemmåt

Min bil

Sköööööning!!!

SnyggaBrudar.se


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?