Trött tjej...

Igår var man på formal då... Fick vänta  en evighet på bussen så jag sprang och köpte lite färdkost, cider, bussen kom ju såklart när jag stod och skulle betala men jag hann tränga mig in i bussen. Älskar verkligen att vi var mer än dubbelt så många än vad bussen var ansedd för. Fick sitta i Julias knä hela vägen, 20min ungefär. Träffade en massa nya människor och hade riktigt trevligt. Det var nte riktigt som våran bal, utan mer klä upp er fint och supskallen av er. Eller inte för alla men dom flesta. Det skulle egentligen sluta 2 men slutade av nån okänd anledning redan halv tolv... Julia åkte med Lauren och jag anslöt mig till Tom och hamnade på en efterfest som inte var det minsta rivigt, men kul hade jag.
Idag mår man som man förtjänar men har ändå lyckats tvätta två hästar och städat lite. Ikväll blire fyrverkerier nere på stan och nån parad så det är nog dags att fixa till sig snart.


Bussen dit



Vad dom nu än heter...

Grace och Lauren och nån

Dancefloor



Fransmannen och nån

Inne på toaletten



Påväg hem vart de allsång

Ölbong

Gladstämmning



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?