3veckor!

Jäklar vad tiden går alltå... För tre veckor sen kom jag hit till Mansfield. 21dagar, nästan en månad... Finns det nått sätt att stoppa tiden? I den här takten är man ju snart pensionär... Herre gud...

Idag har jag iallafall klippt mig, det var på tiden. Bild får komma imorrn då jag kan styla det själv, dock är det inte lika bra som när min underbara Elin klipper mig, menmen det får duga!
Låter som de blir sovmorgon för min del imorrn, får se hur det går.


Danja

Har kikat igenom din blogg lite, och det låter som att du har det bra där borta :D En upplevelse är det iaf. Är avis på dig. Hihi. Sköt om dig!

2011-09-23 / 16:36:35 Blogg/hemsida: http://danyas.blogg.se/
Erika

Men åhh vad kul Danja :) Det låter det helt rätt! Det ska jag du med!

2011-09-24 / 03:23:24

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?