Återigen söndag

Tiden går jävligt fort har jag just konstaterat. Redan varit här i över två veckor! Det ä ju en halvmånad! Och det betyder att det bara är 5 och en halv kvar... Shiiit....

Dagen har spenderats vid the Showgrounds då det var hopptävlingar där. Robyn kom 6:a i sin klass. Inte för jag riktigt fattade hur deras system funka menmen...
Har skrivit en del med en av spelarna i Mansfield's football team då tydligen jag ska vara "senaste intresanta" i stan. Gissa om jag skrattade när Grace berätta det för mig, men jag antar att man får ta allt emd en nypa salt^^ Men hursomelst den här killen ville bjuda med mig på bio, men jag ändrade planerna så nu ska vi ta en kaffe. Lite mer oskyldigt då Grace sa att jag kunde göra bättre men aldrig fel med lite kaffe? ^^




Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?