Bildagboken har tydligen bytt namn?!

Skulle visa några bilder som jag målade i 9:an för Jessie och skulle logga in på bilddagboken som man använde på den tiden... Så har det tydligen bytt namn, men det var inte riktigt det jag skulle skriva om...

När man loggar in visar dom bilder som man lagt upp dagens datum men för ett, två och tre år sedan. Älskar nostalgi så här kommer lite ;)

24aug 2007 gick jag i Kälarne. klass 9. Det var en måndag och den dagen slutade jag med min 2-3dagar långa fasta inför en skikt röngten jag gjorde eftersom jag föll av en häst innan sommaren 2007. Så vi var till Hammarn och jag fick äta den godaste baguetten jag nånsin ätit i mitt liv och en kopp kaffe. Lunchen tillbringades med kinderägg och dricka på "knarkar bänken" med Emelie och Susanna. I slussen kramades Anja, Sara och Bella. På hemvägen sov min kära kompis susanna påväg hem så jag fick ingen att prata med...



24aug 2008 hade vi vår första friluftsdag på gymnasiet. Jag, Jossie och Louisse gick tillsammans hemifrån mig och vi var naturligtvis lite sena så vi skyndade oss upp på Södraberget där vi skulle ha orientering. Dock gick vi helt fel. Vi gick höger där vi skulle gått vänster och gick helt vilse. Vi såg några från trean som var ute och vandra så vi var helt säker på att vi var på rätt väg, vi gick på nån cross bana och kom nästan ända bort till Sidsjö innan vi ringde Johannes och fick guidening via telefon. Vi vart bara 45min till en timme sen till start, vi fick en liten kommentar av läraren... Men när vi väl var på g var vi oslagbara. Vi var som tre stycken duracell kaniner. Går och går... Det var en riktigt trevlig dag ute i skogen tillsammans och vi hade en massa kul för oss. När jag kom hem var jag tvungen att skynda mig till stallet för jag red på onsdagar. Var lite död efter friluftsdagen



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?