Dramatisk dag...

Helt slut efter en lång dag.
Imorse fick jag träffa Darren för första gången, hur go pappa som helst. Han skjutsade runt mig i hela Mansfield bara för att jag skulle hitta en tvättpåse så jag kan tvätta. Sedan köpte vi lite dimsim eller vad det nu hette och potatis kakor och åt det till lunch hemma. Meg var som sagt hemma eftersom hon är sjuk.
Igår när jag hade barna själva i 4-5timmar så började hon spy men även fast jag är mer av den känsligare typen lyckades jag ta hand om det utan att själv spy.
På eftermiddagen när Robyn kom hem så hade Gus fått hö av Darren vilket han satte i halsen och började hosta och grejja. Robyn reagerade snabbt och sprutade vatten i hans mun och ringde vetrinären.
Dom höll på timvis med stackars Gus och jag fick 6barn att fixa mat till och hålla koll på. Så jaa... det har varit en lång dag för mig...

Imorrn satsar jag dock på en skön lång promenad på morgonen och sedan på eftermiddagen ska ag träffa Julia tror jag...
Ching




Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?