Fredag igen

Då var man själv i huset igen och det känns lite skönt som vanligt ^^
Har tillbringat morgonen med att köra runt med Annie i bilen som är en körskolelärare. Eller en före detta faktiskt. Lite irriterad man vart när hon hela tiden sa saker som jag redan visste. Men det är väl invant för henne att hela tiden påminna om faror och grejjer.
Även fast det var lite irriterande och onödigt känns det nu mycket bättre att köra. Men behöver nog lite mer erfarenhet innan jag rör mig utanför Mansfield själv^^
Funderar faktiskt på att ta bilen ner till stan sen och köpa lite sushi. Får se om jag vågar^^
Imorrn ska jag med Grace till Benella och kolla på football, Mansfield spelar mot Benella antar jag. Kommer bli galet!

Igår på började jag en hemsida om min lilla bebis Joker, får se hur resultatet blir.


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?