ingen rubrik

Faaaan...! jag som precis glömt bort att jag har timtams i lådan bredvid men nu när jag loggade in och funderade på vad jag skulle skriva så kom jag att tänka på dom igen... Yey...
Dagen har tillbringats med att bara vara. Träffade Julia och Grace på stan. det känns verkligen jätte fel att säga stan då det är som ett större samhälle, fast det ska tydligen bo 5.000-10.000 här men stan känns verkligen som fel ord, ska se till att ta kort på gatan där allting är. Men iallafall. Jag och Julia hade bestämt att vi skulle äta sushi och tvingade med oss Grace. Efter att ha letat överallt slutade det med att vi köpte timtam, glass, muffins och jordgubbar... -.- Ska nog sätta helt stopp för sötsaker. Det här är inte riktigt hållbart.

Dansade lite med barna ikväll också men inte mycket.

Så mycket mer kan inte sägas faktiskt...

Ciao




pappa

Hej!

Det var några dagar sedan jag var in på bloggen. Idag har jag varit på utbildning i Bräcke, åkte vägen hem över Kälarne, skulle lämna ett brev där till en person. Har sedan varit ute och gått med Joker, pratade då även lite med Peter som höll på att fixa staketet vid Alf. I lördags var jag och mamma på 40-årsfest i Sörbygden Kriström hade 40-årsfest och det var mycket folk där, cirka 80 personer. Resan ned till Strömsholm gick bra, det var ett fint samhälle. Vandrarhemmet som vi bodde på var också bra. I lördags var jag ned och hämtade det sista i din lägenhet i Sundsvall, åkte sedan över till Per Erik. Joker var med så han lekte ett tag med deras hund. Nu när jag skriver ligger Joker bredvid. Skall nu ut och gå med Joker en sväng igen, därefter går jag nog och lägger mig.

Ha det så bra, kram pappa.

2011-09-21 / 20:13:49

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?