Ledig dag, huset för mig själv

Åhh vad härligt det är när man har huset för sig själv och kan slappna av helt.
Barna är i skolan och Darren tog med sig Jack nånstans.
Igår körde jag för första gången här i AUstralien. Gick jävligt bra faktiskt. Känns jävligt konstigt att köra på andra sidan men det gick ju. Efter det träffade jag Julia och henns kompis Grace.
Vi fikade och sprang runt på stan.
På kvällen hjälpte jag Lucy lite med läxorna och satt och pratade en massa med Robyn. Tror även Darren försökte få mig lite onykter när han tyckte att jag skulle ha en whiskey oxå efter två glas vin.
Familjen har även bestämt sig för att sälja Gus :'( Dom kan inte ha kvar han eftersom han inte kan få äta hö. Och dom andra hästarna får hö nån gång då och då så det är itne rättvist om Gus ska få stå och titta på då.
Så jag fick aldrig avsluta mitt lilla projekt </3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?