Nasho<3

Nasho min underbara schnygging<3 Vilka galna fester vi varit med om, galna helger och galna människor. Men vi har alltid klarat oss och det är för att vi har varandra<3 Visst har vi bråkat några gånger, sagt att vi aldrig ska prata med varandra igen men kärleken och vänskapen mellan oss är för stark.
Älskar de dagar då jag bara kunde ringa och väcka dig och be dig komma över till mig av hemliga skäl och du klev ur sängen hur bakis och trött du än var kom du till mig, tog en kopp kaffe och höll mig sällskap. Eller som den gången du köpte mat åt mig när jag inte hade några pengar. Du har alltid funnits där för mig när jag behövt dig, du har alltid stöttat mig och hjälpt mig genom de värsta. Jag saknar dig jätte mycket schnygging och jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig oxå, och jag är stolt över dig. Du är en väldigt stark person och du är självständig. Jag är så jäkla glad över att du är min vän<3
Älskar dej Nasho<3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?